مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-18اقتصادي

افزایش گشت های ویژه برای کنترل ساخت و ساز های غیر مجاز در ایام نوروز


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: گشت های ویژه کنترل بر ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام نوروز افزایش می یابد.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: گشت های ویژه کنترل بر ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام نوروز افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا چراغعلی با اشاره به لزوم مقابله با یاخت وسازهای غیرمجاز گفت: برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در ایام نوروز و به منظور بررسی و اهتمام بیشتر برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو تلاش خواهیم کرد تا با افزایش نظارت ها، جلوی ساخت و ساز غیرمجاز گرفته شود.

قطعا هرگونه تخطی از قوانین و مقررات، به فرمانداری های تابع استان اعلام می شود و بر این اساس تعداد تیم های کشیک پلیس ساختمان و گشت در سطح شهر و اراضی تحت مدیریت به صورت شبانه روزی جهت تسریع در شناسایی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز افزایش پیدا می کند و گزارشات تخلفات بر حسب ارتباط به دبیرخانه کمیسون ماده 99 و 100 قانون شهرداری اعلام می شود.

وی افزود: فرمانداری ها نسبت به نصب بنر و اطلاع رسانی عمومی به شهروندان و مالکان و همچنین اعلام تبعات سوء ساخت و ساز غیر مجاز، قطع اشجار و تخریب اراضی اهتمام کنند.

تصمیم گرفته شده تا با عوامل خاطی و متخلفین در امر ساخت و ساز غیر مجاز شدیدا برخورد شود و تاکید شده که از فعالیت مشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش گشت های ویژه برای کنترل ساخت و ساز های غیر مجاز در ایام نوروز

افزایش گشت های ویژه برای کنترل ساخت و ساز های غیر مجاز در ایام نوروز