مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 23:052021-03-17سياسي

از سفر رییس قوه قضاییه به مازندران تا ادامه ماجرای تورسو


ماجرای تخریب چند بنا در روستای تورسو بابل به این شهرستان و بین منابع طبیعی و دستگاه قضایی استان ختم نشد و در سفر رییس قوه قضاییه به عنوان یک مطالبه خطاب به آیت الله رییسی مطرح شد که وی در این زمینه خواستار بررسی دقیق ماجرا از سوی رییس کل دادگستری استان و استاندار مازندران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، اوایل اسفندماه امسال تخریب چند بنا در روستای تورسوی ) * چرا حکم برای مظلومان اجرا می شود؟ ماجرای این قوه قضاییه به مازندران در بخش دیدار جمعی مردم  یک بانوی مازندرانی در حین سخنرانی رییس قوه قضاییه اعتراض خود را به نحوه تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز بیان کرد و به ماجرای تخریب آلونک جوانی که تنها چند روز به عروسیش باقیمانده بود اشاره کرد.

  این بانوی مازندرانی گفت: مازندران یکی از استانی است که طی سال های اخیر شاهد چنگ اندازی، ویلاسازی و زمین خواری بودیم و این موضوع برکسی پوشیده نیست اما متاسفانه در اجرای عدالت و زمانی که منابع طبیعی از چنگ زمین خواران گرفته می شود عدالت اجرا نمی شود.

حکمی که صادر می شود برای مظلومان اجرا می شود برای مردمانی که بعضا کومه ای در منابع طبیعی ساختند، خیلی چشم انتظار حضورتان در استان بودیم، انتظار داریم در این سفر موضوع تورسوی بابل به صورت جدی پیگیری شود؛ البته منظورمان این نیست حک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سفر رییس قوه قضاییه به مازندران تا ادامه ماجرای تورسو

از سفر رییس قوه قضاییه به مازندران تا ادامه ماجرای تورسو