مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 21:302021-03-17سياسي

پیکر نماینده گرمسار و آرادان در مجالس دوم و سوم خاکسپاری شد


  پیکر زنده یاد یارمحمد عرب عامری از پیشکسوتان دفاع مقدس و نماینده مردم گرمسار در مجالس دوم و سوم در زادگاهش کهن آباد به خاک سپرده شد.

- ایسنا/سمنان   پیکر زنده یاد یارمحمد عرب عامری از پیشکسوتان دفاع مقدس و نماینده مردم گرمسار در مجالس دوم و سوم در زادگاهش کهن آباد به خاک سپرده شد.

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر این نماینده ادوار مجلس و همچنین مراسم ختم وی به دلیل شیوع کروناویروس و لزوم حفاظت از سلامت مردم با حضور حداقلی دوستدارانش برگزار شد.

حجت الاسلام آرامی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرمسار،رضایی رییس صندوق بازنشستگی صداوسیما جمهوری اسلامی، انجمن گرمساری های مقیم مرکز و همچنین شماری از مسوولان استان و شهرستان های گرمسار و آرادان با صدور اطلاعیه هایی درگذشت این رزمنده دوران دفاع مقدس و نماینده انقلابی ادوار مجلس را تسلیت گفتند.

سیدعلیرضا آرامی امام جمعه گرمسار از یارمحمد عرب عامری به عنوان الگویی مناسب و از چهره های خدوم و انقلابی دیار گرمسار نام برد.

در تسلیت امام جمعه گرمسار آمده است: درگذشت ناگهانی یار دیرین انقلاب و چهره خدوم ، مومن و انقلابی ، دوست و برادر عزیز حاج یار محمد عرب عامری عمیقاً ما را غمگین نمود ایشان در دوران مبارزه با رژیم شاهنشاهی در خط مقدم و از موثرین اصلی در شهرستان بوده و بعد از پیروزی انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر نماینده گرمسار و آرادان در مجالس دوم و سوم خاکسپاری شد

پیکر نماینده گرمسار و آرادان در مجالس دوم و سوم خاکسپاری شد