مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 18:502021-03-17اجتماعي

احتمال پیاده راه شدن خیابان سعدی مشهد


معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: اگر کسبه با مدیریت شهری همراه باشند، خیابان سعدی به پیاده راه تبدیل خواهد شد تا ترافیک این خیابان کاهش پیدا کند و دسترسی مستقیم به حرم مطهر به صورت پیاده انجام شود، - ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: اگر کسبه با مدیریت شهری همراه باشند، خیابان سعدی به پیاده راه تبدیل خواهد شد تا ترافیک این خیابان کاهش پیدا کند و دسترسی مستقیم به حرم مطهر به صورت پیاده انجام شود،البته برای سالمندان و افراد دارای معلولیت ماشین برقی در نظر گرفته خواهد شد.

خلیل الله کاظمی امروز در مراسم افتتاح دسترسی اصلی ایستگاه سعدی اظهار کرد: دسترسی ایستگاه اصلی متروی سعدی با الهام از آرامگاه سعدی ساخته شده و 4 دستگاه آسانسور و پله برقی در آن جانمایی شده است.

این ایستگاه با اعتباری حدود 42 میلیارد تومان و با توجه به تسهیل دسترسی معلولان و سالمندان عزیز احداث شده است.

کاظمی با بیان اینکه با افتتاح دسترسی دوم ایستگاه سعدی، عملیات عمرانی خط دو تنها در دو ایستگاه الندشت و سلامت ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تلاش می کنیم در 6 ماهه اول سال 1400این ایستگاه ها را نیز افتتاح کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات انتقال دستگاه حفار به وزن 1400 تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال پیاده راه شدن خیابان سعدی مشهد

احتمال پیاده راه شدن خیابان سعدی مشهد