مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 17:502021-03-17سياسي

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد


با صدور حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور احمد فرهادی بابادی به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی و رییس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری با صدور حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور احمد فرهادی بابادی به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی و رییس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی بازنشستگی فرهاد خلیل مقدم و با صدور حکمی از سوی دبیرکل نهادکتابخانه های عمومی کشور احمد فرهادی بابادی به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی و رییس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

در متن حکم دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور آمده است: نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جنابعالی در عرصه فرهنگی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی و رییس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب می شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باریتعالی و بهره مندی از همکاری و همدلی با مقامات چهارمحال و بختیاری، اعضای انجمن ها و همکاران در تحقق اهداف و سیاست های توسعه ی کمی و کیفی کتابخانه های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری منصوب شد