مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 16:502021-03-17بين الملل

وزیر خارجه روسیه: از عادی سازی روابط اسراییل و کشورهای عربی استقبال می کنیم


سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تلاش ها و اقدامات برای احیای کامل برنامه جامع اقدام مشترک در مورد برنامه هسته ای ایران (برجام) ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، لاوروف روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: درباره وضعیت منطقه خلیج فارس گفت و گو و درباره اقداماتی که برای احیای کامل برجام صورت می گیرد، هم مباحثی مطرح شد.

وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد: در دیدار امروز درخصوص مسائل دیگری که موجب نگرانی کشورهای منطقه (خلیج فارس) می شود و نیز اقدامات جامع در راستای اجرای توافق های در منطقه گفت و گو کردیم.

وی ادامه داد: توجه طرف اسراییلی را به طرح روسی تامین امنیت منطقه خلیج فارس جلب کردیم که در ان امکان مشارکت کشورهای دیگر نیز پیش بینی و منظور شده است.

از عادی سازی روابط اسراییل و کشورهای عربی استقبال می کنیم لاوروف در ادامه سخنان خود گفت: از عادی سازی روابط اسراییل و برخی کشورهای عربی استقبال می کنیم و معتقدیم که این روند باید به حل و فصل جامع مسائل منطقه کمک کند که شامل حل مساله فلسطین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه روسیه: از عادی سازی روابط اسراییل و کشورهای عربی استقبال می کنیم

وزیر خارجه روسیه: از عادی سازی روابط اسراییل و کشورهای عربی استقبال می کنیم