مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 16:302021-03-17فرهنگي

فیلم های نوروزی شبکه دو اعلام شد


شبکه دو سیما در ایام نوروز فیلم های سینمایی جدید ایرانی و خارجی را تحت عنوان «سینما نو» هر روز ساعت 17:00 روانه آنتن می کند.

- شبکه دو سیما در ایام نوروز فیلم های سینمایی جدید ایرانی و خارجی را تحت عنوان سینما نو هر روز ساعت 17:00 روانه آنتن می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، پخش فیلم های سینمایی این شبکه از 26 اسفندماه شروع و تا 13 فروردین ادامه دارد.

در سینما نو فیلم های خارجی که غالب آنها بین سال های 2019 تا 2021 ساخته شده در کنار سه فیلم ایرانی فرزندخوانده ، منطقه پرواز ممنوع و رویای سینما برای پخش از شبکه دو در نظر گرفته شده است.

فیلم سینمایی زیبای سیاه سه شنبه 26 اسفند در ژانر خانوادگی به کارگردانی آشلی آویس و با بازی کیت وینسلت، مکنزی فوی، ایان گلن محصول 2020 آمریکا، انگلیس و آفریقای جنوبی روانه آنتن خواهد شد.

چهارشنبه 27 اسفند آیینه روزها فیلمی به تهیه کنندگی و کارگردانی مارکوس اچ روزن مولر و با بازی لوییز ووربچ، جونا گائنسلن، مارگاریتا بروچ محصول 2019 آلمان، پنجشنبه 28 اسفند مسابقه بزرگ آلاسکا در ژانر حادثه ای به کارگردانی برایان پرس لی و با بازی برایان پرس لی، تریت ویلیامز، براد لی لاند محصول 2019 آمریکا، جمعه 29 اسفند فرزندخوانده به تهیه کنندگی و کارگردانی وحید نیکخواه آزاد و بازی حمیدرضا پگاه، فریبا کوثری، شبن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های نوروزی شبکه دو اعلام شد

فیلم های نوروزی شبکه دو اعلام شد