مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 15:302021-03-17سياسي

نوروز «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه فارس اجرا می شود


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز 1400 در 500 بقعه متبرکه در کشور خبر داد و گفت: این طرح در 40 بقعه متبرکه استان نیز اجرا می شود.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز 1400 در 500 بقعه متبرکه در کشور خبر داد و گفت: این طرح در 40 بقعه متبرکه استان نیز اجرا می شود.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی چهارشنبه 27 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن ایام نوروز گفت: در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا کلاً طرح آرامش بهاری تعطیل شد و امسال نیز با توجه به وضعیت های چهارگانه آبی، زرد، نارنجی و قرمز شهرستان های استان میزبان زائران و مسافران نوروزی در بقاع متبرکه و در قالب طرح آرامش بهاری هستیم.

او از اجرای طرح آرامش بهاری در 500 بقعه متبرکه در کشور خبر داد و گفت: این طرح در 40 بقعه متبرکه استان فارس اجرا خواهد شد که شامل ارائه خدمات فرهنگی و اعزام مبلغ، خدمات مشاوره ای، کار با کودک و اقامه نماز جماعت و مراسم تحویل سال و اعیاد شعبانیه و غیره خواهد بود.

صفری گرایی با یادآوری اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه آغاز و تا 13 فروردین ماه سال 1400 ادامه خواهد داشت، گفت: در قالب این طرح 12 خیمه معرفت در سطح استان فارس برپا خواهد شد که 3 غرفه در شیراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه فارس اجرا می شود

نوروز «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه فارس اجرا می شود