مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-17سياسي

ثبت نام 1700نفر کاندید انتخابات شورای شهر در استان کردستان


نماینده مردم سنندج،دیواندره و کامیاران از ثبت نام 1700نفر کاندیدای شورای شهر در استان کردستان خبر داد و گفت:از این تعداد 120نفر از بانوان استان هستند.

- سید مهدی فرشادان امروز چهارشنبه (27اسفند) در نشست با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: خبرنگاران آینه تمام قد و منعکس کننده بی عیب و نقص مشکلات جامعه هستند که باید با همراهی و حمایت خود به توسعه استان کردستان و برقراری دموکراسی در جامعه کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه کردستان باید محور اصلی همه اقشار مختلف باشد افزود: انتقاد سازنده که با دقت و ظرافت رسانه ای منتقل می شود به حل سریعتر مشکلات کمک می کند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس عنوان کرد: در کمیسیون تلفیق مجلس اتفاقات کم نظیری برای استان رقم خورده است، و 32هزار میلیارد ریال برای اشتغال اختصاص یافته که مدیران باید برای جذب آن تلاش کنند.

وی میزان بودجه کشور را به طور تقریبی دو میلیون و 500 هزار میلیارد اعلام و بیان کرد: از این میزان 1000میلیارد ریال به استان کردستان اختصاص یافته است.

فرشادان رتبه کردستان را در تخصیص اعتبارات امسال سوم اعلام کرد و ادامه داد: بودجه محرومیت زدایی از جمله مواردی است که امسال به بودجه استانی کردستان اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1700نفر کاندید انتخابات شورای شهر در استان کردستان

ثبت نام 1700نفر کاندید انتخابات شورای شهر در استان کردستان