مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-17ورزشي

پورموسوی: قول دادیم تا پایان فصل کنار تیم باشیم


سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از دیدار مقابل شهرخودروی مشهد، به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از دیدار تیمش مقابل شهرخودروی مشهد در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، با حضور در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

وی ضمن تبریک سال نو به همه هموطنان و هواداران صنعت نفت، اظهار کرد: سال 99 برای همه مردم سخت و امیدواریم  بتوانیم در بازی اخر سال دل هواداران را اد کنیم و به هواداران خود عیدی بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و به لحاظ تاکتیکی، روی نقاط قوت و ضعف تیم حریف تمرین داشته و به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را مهیای این بازی کنیم، چون فصل سختی تا اینجای کار داشتیم و امیدواریم سختی های این فصل با پیروزی برابر حریف متوقف  شود.

پورموسوی در خصوص غایبان احتمالی تیمش در این دیدار گفت: در این دیدار همه بازیکنان را در اختیار داریم و غایبی مقابل نماینده مشهد نخواهیم داشت.

وی با اشاره به شایعات مبنی بر جدایی ریکانی و احتمال پیوستن بازیکنان جدید به این تیم خاطرنشان کرد: متأسفانه نتوانستیم با توجه به تیاز خود، بازیکنان مدنظر را جذب کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی: قول دادیم تا پایان فصل کنار تیم باشیم

پورموسوی: قول دادیم تا پایان فصل کنار تیم باشیم