مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-17سياسي

اعطای نشان نیر به پاسداشت احسان و نیکوکاری


نخستین آیین اعطای نشان نیر به پاسداشت احسان و نیکوکاری در استان سمنان برگزار و از این نشان به شماری از فعالان حوزه نیکوکاری و مبارزه با فقر اعطا شد.

- ایسنا/سمنان نخستین آیین اعطای نشان"نیر" به پاسداشت احسان و نیکوکاری در استان سمنان برگزار و از این نشان به شماری از فعالان حوزه نیکوکاری و مبارزه با فقر اعطا شد.

محسن مسعودیان راد دبیر این نشان و مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در نخستین آیین اعطای نشان نیر اظهار کرد: این نشان از سال آینده به صورت ملی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی از پاسداشت نیکوکاران به عنوان یک وظیفه و تکلیف عرفی و شرعی یاد کرد و با اشاره به لزوم تبلیغ و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری افزود: خداوند وقتی در قرآن کریم فرمان زکات را به پیامبر اعظم(ص) اعلان و آن را واجب می داند بلافاصله بر تبلیغ و ترغیب به احسان و نیکوکاری تاکید می فرمایند و از همین رو باید احسان و نیکوکاری به یک فرهنگ عمومی تبدیل و به عنوان یک تکلیف دینی در این بخش از طریق پاسداشت نیکوکاران به الگوسازی بپردازیم.

این فعال حوزه نیکوکاری ادامه داد: این پاسداشت باید به گونه ای اثرگذار و انگیزشی باشد که بتواند در جامعه به تولید فرهنگ احسان و نیکوکاری بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای نشان نیر به پاسداشت احسان و نیکوکاری

اعطای نشان نیر به پاسداشت احسان و نیکوکاری