مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-17سياسي

جزییات تصویب طرح «حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت»


طرح «حمایت از افراد دارای معلولیت» که به پیشنهاد رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران ارائه شده بود، پس از 3 سال به تصویب رسید.

- طرح حمایت از افراد دارای معلولیت که به پیشنهاد رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران ارائه شده بود، پس از 3 سال به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح حمایت از افراد دارای معلولیت که به پیشنهاد الهام فخاری رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران ارائه شده بود، مجموعه اقداماتی است که با هدف ایجاد و تضمین محیطی بدون مانع و قابل دسترس برای زیست مستقل افراد دارای معلولیت جهت مشارکت و حضور در اجتماع و فرصت برابر برای آن ها در برخورداری از امکانات، خدمات و سایر تسهیلات ارائه شده در زندگی اجتماعی و فضای شهری بر مبنای برابری با سایر افراد جامعه صورت پذیرد.

بر اساس این طرح شهرداری مکلف شده است تا مکان های ویژه ای را جهت بهبود امکان حضور افراد دارای معلولیت در سطح شهر از جمله آماده سازی و مناسب سازی معابر عمومی، بوستان ها و غیره پیش بینی کند.

همچنین صدور پروانه احداث و بازسازی پایان کار برای تمامی ساختمان ها و اماکن با کاربری عمومی در جهت حمایت از حقوق معلولان برای دسترس پذیری آسان تر آن ها لازم الاجرا شده است.

بنا براعلام کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، بر این اساس از مهم ترین مفادی که در این طرح آمده است می توان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تصویب طرح «حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت»

جزییات تصویب طرح «حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت»