مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-17سياسي

مسیح مهاجری: حوزه باید استقلال خودش را حفظ کند


مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه حوزه باید استقلال خودش را از جمیع جهات حفظ کند، گفت: در این صورت آن استقلال قدرتی ایجاد می کند که حوزه هم حکومت را مقابل خود خاضع می کند و هم در بیرون کشور تأثیر خودش را می گذارد.

- مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه حوزه باید استقلال خودش را از جمیع جهات حفظ کند، گفت: در این صورت آن استقلال قدرتی ایجاد می کند که حوزه هم حکومت را مقابل خود خاضع می کند و هم در بیرون کشور تأثیر خودش را می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری در دیدار جمعی از اعضای انجمن اندیشه و قلم، با یادآوری مخالفت امام خمینی(ره) با دادن پول به حوزه علمیه تاکید کرد: در زمان امام حوزه هیچ ردیف بودجه ای نداشت و ایشان می گفتند خودتان باید حوزه را اداره کنید.

بعدا با تعریف بودجه برای حوزه، ردیف های مفصل و میز و ساختمان ها و حقوق های آنچنانی ایجاد شد وهمین روش، به استقلال حوزه لطمه وارد کرده است.

وی ادامه داد: عجیب اینکه عوارض منفی در داخل خود حوزه هم دارد.

من خبر دارم برخی از این ها هم پول می گیرند و هم به نظام، دولت، رهبری و انقلاب بد و بیراه می گویند.

وی نمونه استقلال حوزه را فعالیت امام خمینی(ره) در قبل از انقلاب دانست و گفت: حوزه توانست با تحت تأثیر قرار دادن همه مردم، حکومت مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیح مهاجری: حوزه باید استقلال خودش را حفظ کند

مسیح مهاجری: حوزه باید استقلال خودش را حفظ کند