مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-17ورزشي

سه گانه ایران در سال کرونایی خوش درخشیده است


رییس فدراسیون ورزش های سه گانه گفت: در سالی که همه دنیا درگیر ویروس کرونا بود، این فدراسیون در راستای ارتقای جایگاه این رشته ورزشی گام های بلندی برداشته است.

- ایسنا/زنجان رییس فدراسیون ورزش های سه گانه گفت: در سالی که همه دنیا درگیر ویروس کرونا بود، این فدراسیون در راستای ارتقای جایگاه این رشته ورزشی گام های بلندی برداشته است.

مهدی گودرزی ظهر امروز (27 اسفندماه) در مجمع انتخابات هیئت ورزش های سه گانه استان که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با یادآوری اینکه یک سال سخت و نفس گیر را در شرایط کروایی پشت سر گذاشتیم و در حال ورود به قرن جدید هستیم، افزود: شرایط کرونایی ثابت کرد که انسان تحت هر شرایطی باید آینده نگر باشند.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا شرایط پیچیده ای را در دنیا و کشور به جوامع بشری تحمیل کرده است که این شرایط کماکان ادامه دارد، تصریح کرد: با همه این اوصاف خانواده سه گانه ایران توانست در سالی که اکثر رشته های ورزشی به واسطه شیوع ویروس کرونا، دچار سردرگمی و تعطیلی شده بودند، گام های بلندی برداشته و به توفیقات چشم گیری دست یابد.

این مسئول با تاکید بر اینکه هر آنچه که در تاریخ ورزش ایران اسلامی محقق نشده بود، توسط فدراسیون ورزش های سه گانه در سال جاری محقق شد، ادامه داد: دست یابی به مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه گانه ایران در سال کرونایی خوش درخشیده است

سه گانه ایران در سال کرونایی خوش درخشیده است