مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-17سياسي

82 نفر برای کاندیدا در انتخابات شورای شهر سنندج ثبت نام کردند


فرماندار جدید سنندج از ثبت نام تعداد 94 نفر کاندیدای انتخابات شورای شهرستان سنندج خبر داد و گف: از این تعداد 84 نفر در حوزه انتخابی شهر سنندج، - ایسنا/کردستان فرماندار جدید سنندج از ثبت نام تعداد 94 نفر کاندیدای انتخابات شورای شهرستان سنندج خبر داد و گف: از این تعداد 84 نفر در حوزه انتخابی شهر سنندج، 4 نفر برای شهر حسین آباد و 6 نفر برای شهر شویشه ثبت نام کرده اند.

یحیی نظری با اشاره به اینکه از 19 اسفند امسال ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا آغاز شده است و اکنون نیز در مرحله ثبت نام قرار داریم اظهارکرد: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا تا فردا 26 اسفند فرصت ثبت نام دارند.

وی عنوان کرد: فرایند انتخابات مشخص است و مقدمات ثبت نام فراهم شده است، افراد اصلح و توانمند در مسایل شهری می توانند در این انتخابات ثبت نام کنند.

فرماندار جدید سنندج گفت: تاکنون تعداد 94 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 84 نفر در حوزه انتخابی شهر سنندج، 4 نفر برای شهر حسین آباد و 6 نفر برای شهر شویشه ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهر سنندج،وی با اشاره به اینکه ثبت نام محدود به زمان اداری نیست بلکه کاندیداها می توانند به صورت غیرحضوری نیز ثبت نام کنند؛ بیان کرد: این افراد می توانند از طریق اپلیکشن وزارت کشور، دفاتر پیشخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 نفر برای کاندیدا در انتخابات شورای شهر سنندج ثبت نام کردند

82 نفر برای کاندیدا در انتخابات شورای شهر سنندج ثبت نام کردند