مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-17بين الملل

ریاض برای در حال اعزام نیرو به شرق یمن برای تسلط کامل بر «المهره»


یکی از رهبران کمیته تحصن مردمی در استان «المهره» یمن از توطئه جدید ریاض مبنی بر اعزام نیروهای آموزش دیده به شرق یمن برای تسلط بر استان المهره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از رهبران کمیته تحصن مردمی در استان المهره کریتر اسکای ، عبود قمصیت معاون رییس کمیته تحصن مردمی در استان المهره گفت: منابع آگاه به ما اطلاع دادند که شورای انتقالی تحت نظارت ائتلاف اشغالگر سعودی - اماراتی یک تیپ نظامی تشکیل داده و ثبت نام برای عضوگیری در این تیپ را در اردوگاه سرتیپ عبود در استان الضالع آغاز کرده است تا این نیروها را پس از آموزش و تجهیز به استان المهره اعزام کند.

وی افزود: ثبت نام در این اردوگاه از اواخر فوریه گذشته آغاز شده و نیروهای سعودی مستقیما بر تشکیل این تیپ نظارت داشتند.

حقوق و سلاح در اختیار آنها قرار داده اند و از هیچ گونه حمایتی برای اعزام این نیروها به المهره و حمایت از منافع ریاض در این استان دریغ نکردند.

این رهبر کمیته تحصن در المهره تصرح کرد: مردم آزاده المهره، از کوچک تا بزرگ با شبه نظامیانی که به اشغالگران خدمت می کنند، مبارزه خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که این شبه نظامیان وارد این اراضی شوند و هر چیز گرانبهایی را که دارند در راه حفظ ثبات و امنیتی این استان فدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض برای در حال اعزام نیرو به شرق یمن برای تسلط کامل بر «المهره»

ریاض برای در حال اعزام نیرو به شرق یمن برای تسلط کامل بر «المهره»