مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-17ورزشي

محمدحسین محبی در ریاست هیات کشتی کرمانشاه ماندگار شد


محمد حسین محبی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات کشتی استان کرمانشاه از اعضای مجمع انتخاباتی این هیات رای اعتماد گرفت.

- "محمدحسین محبی" در ریاست هیات کشتی کرمانشاه ماندگار شد ایسنا/کرمانشاه محمد حسین محبی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات کشتی استان کرمانشاه از اعضای مجمع انتخاباتی این هیات رای اعتماد گرفت.

مجمع انتخاباتی ریاست هیات کشتی استان کرمانشاه، امروز(27 اسفند) با حضور دبیر فدراسیون و مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و محمدحسین محبی با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت کشتی کرمانشاه را بدست گرفت.

در این مجمع داریوش اسماعیل بیگی و محمدحسین محبی دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات کشتی استان کرمانشاه بودند که در ابتدا کاندیداها براساس حروف الفبا به مدت 10 دقیقه به ارائه برنامه های خود برای چهار سال آینده کشتی کرمانشاه پرداختند.

داریوش اسماعیل بیگی صحبت های خود را با انتقاداتی تند از عملکرد هیات قبلی کشتی کرمانشاه آغاز کرد که این موضوع با واکنش مدیرکل ورزش و جوانان استان مواجه شد و از این کاندیدا خواست طبق قانون انتخابات تنها برنامه هایش را ارائه دهد.

در ادامه محمد حسین محبی رییس دو دوره قبل کشتی کرمانشاه نیز طی سخنانی از عملکرد هیات دفاع کرد و به برخی انتقاداتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدحسین محبی در ریاست هیات کشتی کرمانشاه ماندگار شد

محمدحسین محبی در ریاست هیات کشتی کرمانشاه ماندگار شد