مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-17اجتماعي

برپایی ایستگاه های انجام تست کرونا در مبادی ورودی لردگان


در ایام تعطیلات نوروزی دو پایگاه سیار انجام تست کرونا در مرکز این شهرستان و همچنین دو پایگاه نمونه گیری در مبادی ورودی از سمت خوزستان و یاسوج پیش بینی شده است.

- سعید صالحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در ایام تعطیلات نوروزی دو پایگاه سیار انجام تست از 15 اسفندماه تا نیمه فروردین ماه اجرا می شود.

صالحی اضافه کرد: بازدید از ادارات، بانک ها و امکان عمومی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

توقیف خودروهای پلاک خوزستان در لردگان وی عنوان کرد: برنامه زمان بندی و شیفت حضور پرسنل هلال احمر و نیروی انتظامی جهت حضور در مبادی ورودی و کنترل عبور و مرور مخصوصا از سمت خوزستان انجام شده است.

سرپرست فرمانداری لردگان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی خودروهای پلاک خوزستان که در سطح شهر تردد کنند ولو اگر مالک لردگانی داشته باشند توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

وی افزود: از تجمعاتی مانند عروسی، سوگواری و هرگونه مراسمی که سبب تجمع شود جلوگیری می شود و تصمیمات قبلی ستاد کرونا مبنی بر تشدید نظارت ها به قوت قبل و حتی جدی تر پیگیری می شود.

صالحی با اشاره به وضعیت زرد شهرستان، ادامه داد: فعالیت بازار با تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمع ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی ایستگاه های انجام تست کرونا در مبادی ورودی لردگان

برپایی ایستگاه های انجام تست کرونا در مبادی ورودی لردگان