مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-17اقتصادي

پرداخت تسهیلات اشتغال در 7 سال گذشته افزایش 4 برابری داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اصغر نوراله زاده درخصوص دستاورد های صندوق طی هشت سال گذشته، افزود: با وجود اینکه منابع صندوق کارآفرینی امید از محل منابعی که دولت در سنوات گذشته کمک می کرده است، - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق در سال 91 در مجموع 680 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد و هم اکنون این رقم بیش از 2 هزار و 300 میلیارد تومان است و چهار برابر افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اصغر نوراله زاده درخصوص دستاورد های صندوق طی هشت سال گذشته، افزود: با وجود اینکه منابع صندوق کارآفرینی امید از محل منابعی که دولت در سنوات گذشته کمک می کرده است، رشد نداشت، اما میزان پرداخت تسهیلات 400 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در این سال ها تلاش کردیم با جلب مشارکت دستگاه های مختلف، منابع لازم برای برنامه های اشتغال به ویژه توسعه روستا را جذب و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در طول این دوره تقریبا بیش از 800 هزار طرح و فرد با اعتبار 12 هزار میلیارد تومان تامین مالی شده است و این میزان از طریق امضا تفاهم نامه با دستگاه های مختلف و ورود منابع از طریق آن ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات اشتغال در 7 سال گذشته افزایش 4 برابری داشته است

پرداخت تسهیلات اشتغال در 7 سال گذشته افزایش 4 برابری داشته است