مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 04:052021-03-17ورزشي

اجرای اقدامات کم نظیر در هیئت انجمن های ورزشی لرستان


رییس هیئت انجمن های ورزشی لرستان از اجرای اقدامات کم نظیر از جمله ساخت خانه های دارت، فوتبال دستی، ورزش های هوایی و غیره در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس هیئت انجمن های ورزشی لرستان از اجرای اقدامات کم نظیر از جمله ساخت خانه های دارت، فوتبال دستی، ورزش های هوایی و غیره در استان خبر داد.

مهدی سلاطی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیئت انجمن های ورزشی لرستان از جمله هیئت های پویا، بابرنامه، شاخص و پیشگام در حوزه های مختلف است.

وی تصریح کرد: با تاکید بر توسعه کمی و کیفی ورزش در همه زمینه ها و سطوح مختلف، اقدامات چشمگیر و فعالیت های هدفمند و ارزنده ای انجام داده ایم در شرایطی که هیچ گونه زیرساختی چه از نظر منابع انسانی و مادی و امکانات ورزشی نداشته ایم.

سلاطی ادامه داد: در چند سال اخیر ساخت مجهزترین خانه دارت غرب کشور، ساخت و تجهیز خانه فوتبال رومیز استان، ساخت خانه و کتابخانه ورزش های هوایی استان به عنوان نخستین کتابخانه تخصصی ورزش در لرستان، ساخت و تجهیز دفتر این هیئت با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان از جمله اقدامات ما بوده است.

وی با یادآوری اینکه از دیگر شاخص ها و تفاوت های عمده کار در این هیئت، تنوع رشته های آن است، یادآور شد: رشته های ورزشی این هیئت شامل ورزش های آبی، توپی، هوایی و رزمی بوده که ظرفیت علمی و مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اقدامات کم نظیر در هیئت انجمن های ورزشی لرستان

اجرای اقدامات کم نظیر در هیئت انجمن های ورزشی لرستان