مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 03:102021-03-16بين الملل

رژیم اشغالگر قدس به روند تخریب منازل مسکونی فلسطینیان سرعت بخشید


نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در ماه فوریه 153 باب ساختمان متعلق به فلسطینیان را در سراسر کرانه باختری اشغالی تخریب یا تصرف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از میدل ایست آی، سازمان ملل متحد در گزارشی با اشاره به اینکه تعداد ساختمان های تخریب شده و متعلق به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی- از جمله بیت المقدس شرقی- در ماه میلادی گذشته برای چهارمین ماه متوالی در بالاترین سطح ماهانه خود قرار می گیرد، اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی در ماه فوریه در مجموع 153 باب ساختمان متعلق به فلسطینیان را در سرتاسر کرانه باختری اشغالی از جمله بیت المقدس شرقی یا تخریب کرده و یا تصرف کرده اند.

دفتر سازمان ملل برای هماهنگی امور بشردوستانه و قلمروهای فلسطینی در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد، اعلام کرد که این اقدامات اسراییل باعث آوارگی 30 فلسطینی از جمله 172 کودک شده است.

دست کم وضعیت معیشت یا دسترسی به خدمات شهری نیز برای 435 نفر از مردم فلسطین نیز تحت تأثیر این اشغالگری قرار گرفته است.

دفتر سازمان ملل متحد همچنین خاطرنشان کرد که تا امسال (2021 میلادی)، تعداد ساختمان های متعلق به فلسطینیان که ماهانه هدف تخریب یا توقیف قرار می گیرند، در مقایسه با متوسط ماهانه در سال 2020 یک افزایش 65 درصدی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم اشغالگر قدس به روند تخریب منازل مسکونی فلسطینیان سرعت بخشید

رژیم اشغالگر قدس به روند تخریب منازل مسکونی فلسطینیان سرعت بخشید