مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 16:052021-03-16سياسي

کاهش نزاع دسته جمعی و افزایش نزاع فردی در استان مرکزی


در 365 روز سال جاری نسبت به بازه زمانی سال گذشته در حوزه نزاع دسته جمعی 17 درصد کاهش و در نزاع فردی متأسفانه 18 درصد افزایش در استان مرکزی ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه در اراک، اظهار کرد: در مورد علل افزایش نزاع فردی با هدف کاهش این پدیده باید آسیب شناسی شود.

البته مردم باید آستانه صبر خود را بالا ببرند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همیشه همراه و در کنار مردم و مردم هم پشتیبان نیروی انتظامی هستند، افزود: تمام تلاش برای این است که امنیت پایدار برای جامعه و مردم ایجاد شود.

مفخمی خاطرنشان کرد: یکی از معضلات و چالش ها و دغدغه های مردم سرقت است که در مدت 356 روز سال جاری وقوع سرقت نسبت به کل استان های کشور، استان مرکزی رتبه شانزدهم را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در وقوع سرقت در استان شاهد افزایش 23 درصدی و کشف 31 درصدی نسبت به مدت مشابه مشابه سال گذشته هستیم؛ وقوع سرقت به عنف کاهش 36 درصدی و دستگیری افزایش 9 درصدی، وقوع سرقت های مسلحانه کاهش 36 درصدی و دستگیری افزایش 41 درصدی، وقوع سرقت احشام افزایش 23 درصدی و کشف افزایش 7 درصدی و دستگیری افزایش 2 درصدی ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نزاع دسته جمعی و افزایش نزاع فردی در استان مرکزی

کاهش نزاع دسته جمعی و افزایش نزاع فردی در استان مرکزی