مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-16اقتصادي

گرد و غبار در فارس تشدید می شود


مدیرکل هواشناسی فارس از تشدید وضعیت فعلی گرد و غبار در برخی نقاط استان به ویژه کلانشهر شیراز و کازرون تا فردا چهارشنبه 28 اسفند خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از تشدید وضعیت فعلی گرد و غبار در برخی نقاط استان به ویژه کلانشهر شیراز و کازرون تا فردا چهارشنبه 28 اسفند خبر داد.

مهرداد قطره سامانی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: پیرو اطلاعیه اداره کل هواشناسی فارس مبنی بر ورود توده گرد و غبار از سمت عربستان به مرزهای جنوبی کشور، اکنون شاهد تشدید گرد و غبار و افزایش غلظت لحظه ای هستیم.

او افزود: میزان دید افقی در کازرون در بدترین شرایط به 2 کیلومتر و در شهر شیراز به 3 کیلومتر رسیده و این وضعیت در حال تشدید شدن است.

مدیرکل هواشناسی فارس ادامه داد: فردا چهارشنبه 27 اسفند همچنان شاهد گرد و غبار انتقالی خواهیم بود که موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد؛ البته همانند سری قبل به صورت بارندگی همراه با گرد و غبار نخواهد بود چون میزان بارش اندک است اما در برخی نقاط ممکن است همراه با گل و لای باشد.

قطره سامانی با بیان اینکه برای روز پنج شنبه 28 اسفند نیز انتظار بهبود این وضعیت و عدم گرد و غبار پیش بینی می شود، عنوان کرد: این هوا برای گروهها حساس به وژه بیماران تنفسی ناسالم است، لذا این افراد از رفت و آمد خارج از محیط منزل اجتناب کنند، در و پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار در فارس تشدید می شود

گرد و غبار در فارس تشدید می شود