مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-16پزشكي

در این موج کرونا، بیماران با علائم گول زننده مراجعه می کنند


در این موج بیماری، بیماران با علائمی که گاهی گول زننده هستند به مراکز درمانی مراجعه می کنند؛ مردم باید دقت کنند که در زمان اپیدمی کرونا هر علامتی، - در این موج کرونا، بیماران با "علائم گول زننده" مراجعه می کنند ایسنا/خوزستان معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در این موج بیماری، بیماران با علائمی که گاهی گول زننده هستند به مراکز درمانی مراجعه می کنند؛ مردم باید دقت کنند که در زمان اپیدمی کرونا هر علامتی، علامت کرونا است و صرفا به تب، سرفه و تنگی نفس توجه نکنند.

قاسم جان بابایی در گفت وگو با ایسنا، در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز که امروز (26 اسفندماه) انجام شد، اظهار کرد: در این موج بیماری، بیماران با علائمی که گاهی گول زننده هستند به مراکز درمانی مراجعه می کنند؛ مردم باید دقت کنند که در زمان اپیدمی کرونا هر علامتی، علامت کرونا است.

وی افزود: مردم صرفا به تب، سرفه و تنگی نفس توجه نکنند و اگر دچار علائم دیگری مانند شکم درد، تهوع و استفراغ مکرر و در سنین بالا خستگی و بی حالی شدند نیز توجه کنند که علائم کرونا هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یکی از دلایلی که گاه موجب مراجعه بیماران بدحال به بیمارستان می شود همین نشناختن علائم و دیر متوجه شدن نسبت بیماری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این موج کرونا، بیماران با علائم گول زننده مراجعه می کنند

در این موج کرونا، بیماران با علائم گول زننده مراجعه می کنند