مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-16سياسي

9 واقف جدید به جمع وقف کنندگان استان قزوین پیوستند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت سخت اقتصادی در سال جاری 9 واقف جدید به وقف کنندگان استان قزوین پیوستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیست و در تمام دوران ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما در سازمان اوقاف وامدار واقفین هستیم که وقف کرده اند و ما باید احیاگر و اجرا کننده نیات واقفین باشیم تا انشالله ما هم از باقیات صالحات بهره مند شویم و اهالی رسانه هم که در ترویج وقف پا در میدان گذاشته اند از این باقیات بهره مند شوند.

مجیدی با اشاره به برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیره استان قزوین گفت: هفتمین دوره جشنواره وقف چشمه همیشه جاری قرار است که برگزار شود و استان قزوین پایلوت بخش خوشنویسی این جشنواره است که علاقه مندان می توانند در 4 رشته خوش نویسی شرکت نمایند و آثار خود را از سراسر کشور تا پایان فروردین ماه به دبیر خانه ارسال کنند.

وی بیان کرد: هر ساله طرح آرامش توسط اوقاف در بقاع متبرکه برگزار می شد و امسال به خاطر کرونا و رنگ بندی ضوابط خاص خود را دارد شرایط استان زرد است که امکان برگزاری برنامه فرهنگی با رعایت پروتکل ها منعی ندارد و در 15 بقعه طرح آرامش بهاری انجام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین مطرح کرد: راه اندازی کاروان شادی امسال از ایده های ما بود و بعد سایرین هم همراه آن شدند و برای نیمه شعبان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 واقف جدید به جمع وقف کنندگان استان قزوین پیوستند

9 واقف جدید به جمع وقف کنندگان استان قزوین پیوستند