مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-16اقتصادي

بومی سازی تجهیزات برقی منجر به خودکفایی در صنعت خودروسازی می شود


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: بومی سازی تجهیزات برقی و الکترونیکی خودرو ضمن ایجاد اشتغال، می تواند کاهش ارزبری و خودکفایی این صنعت را به دنبال داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ضمن بازدید از بخش های مختلف یک خودروسازی گفت: به کمک شرکت های دانش بنیان اتفاق مهمی در حوزه خودروسازی رخ داده است.

صنعت خودروسازی با کسب توانمندی طراحی، ماشین سازی و ارتقا می تواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به ظرفیت های فناورانه نهفته در صنعت خودروسازی گفت: به طور مثال، بومی سازی تجهیزات برقی و الکترونیکی خودرو ضمن ایجاد اشتغال، می تواند کاهش ارزبری و خودکفایی این صنعت را به دنبال داشته باشد.

خودورسازی حوزه ای است که شرکت های دانش بنیان و خلاق در صورتی که از توانمندی طراحی برخوردار باشند، توسعه محصولات بر بستر یک پلتفرم مشترک محقق می شود.

رییس ستاد توسعه فناوری های هوایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی با تاکید بر این که صنایع باید به سوی بهره مندی از نوآوری شرکت های دانش بنیان و خلاق حرکت کنند تا از دانش فنی و توانمندی طراحی و توسعه برخوردار شوند، بیان کرد: با سرمایه گذاری و استقبال صنایع بزرگ، اکنون توانمندی ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی تجهیزات برقی منجر به خودکفایی در صنعت خودروسازی می شود

بومی سازی تجهیزات برقی منجر به خودکفایی در صنعت خودروسازی می شود