مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-16اقتصادي

استقبال از نوروز یا استقبال از کرونا؟!


علیرغم اینکه شیوع و ابتلای بیماری کرونا در گیلان صعودی بوده و سطوح جدید بیماری نیز در کمین هستند، شهروندان گیلان با رفتارهای پرخطر به جای استقبال از نوروز به استقبال کرونا می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آمارها نشان می دهد همان گونه که به سال جدید نزدیک می شویم، کرونا نیز به ما نزدیک تر می شود و حضور در شلوغی ها ازجمله بازارهای عیدانه آتش کرونا را شعله ور تر می کند.

بازارهای عید این روزها یکی از اصلی ترین کانون های شیوع مضاعف کرونا به حساب می آیند و به رسم هرساله بازار عید در رشت به عنوان مرکز استان گیلان یکی از بازارهایی است که وضعیتی به شدت نگران کننده دارد.

شلوغی غیرقابل باور در بازارهای تنگ و پرازدحام و حضور بدون ماسک شهروندان به ویژه سالمندان و جوانان و همچنین خوردن و آشامیدنی ها بدون ضابطه و پروتکل در سراسر بازار رشت، نگرانی ها را برای شیوع بیماری کرونا در استان افزایش می دهد.

  شهروندان گیلان به گونه ای در بازارهای رشت به ویژه در هسته مرکزی شهر تردد می کنند که گویا نه کرونایی آمده و نه کرونایی کشته و نه خواهد کشت.

بازار عید در شهر رشت به ویژه در پیاده راه های فرهنگی آن از هر آشفته بازاری، آشفته تر است و سیل و خیل ازدحام جمعیت حتی اجازه تردد به ویژه در ساعات بعد ظهر را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از نوروز یا استقبال از کرونا؟!

استقبال از نوروز یا استقبال از کرونا؟!