مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-16سياسي

آیا در دنیای مدرن می توان مسلمان ماند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبیعت زندگی این جهان مادی، فناء و نابودی است، محکم ترین بناها و بادوام ترین حکومت ها و قوی ترین انسان ها، - یک محقق دینی گفت: شریعت برای اداره متغیر ها منصب، ولی امر را تعریف کرده است و قانون گذاری در حیطه مذکور را به او سپرده است و مردم را مامور به اطاعت از او نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طبیعت زندگی این جهان مادی، فناء و نابودی است، محکم ترین بناها و بادوام ترین حکومت ها و قوی ترین انسان ها، و هر چیز که از آن مستحکم تر نباشد، سرانجام کهنه و فرسوده، سپس نابود می شود.

امّا اگر بتوان این موجودات را به نحوی با ذات پاک خداوند پیوند داد و برای او و در راه او به کار انداخت، رنگ جاودانگی به خود می گیرد، چون که ذات پاکش ابدی است.

به همین دلیل، قرآن مجید به ما هشدار می دهد که بیایید، سرمایه های وجود خود را از فناپذیری نجات بخشید و صندوق پس اندازی درست کنید که گذشتِ شب و روز، آن را به فناء و نیستی سوق ندهد.

در مورد نگاه اسلام به جهان همواره در تغییر، و امکان پایبندی انسان مترقی به قوانین ثابت، با حجت الاسلام سیدحسین پورعلوی، نویسنده و محقق علوم دینی به گفتگو نشستیم.

مشروح آن را در ادامه می خوانید؛ *یکی از سوالاتی که اذهان طبقه تحصیل کرده را از حیث تئوری، و عموم مردم را از حیث ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا در دنیای مدرن می توان مسلمان ماند؟

آیا در دنیای مدرن می توان مسلمان ماند؟