مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-16ورزشي

درحال به روزرسانی/حضور سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از بازی با نساجی


ابراهیم صادقی سرمربی سایپا تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران حاضر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مازندران، مدرسه جایی است که زمینه رشد و بالندگی انسان را فراهم می کند؛ چرا که آینده سازان در مدرسه رشد کرده و درنهایت پیشرفت کشور را رقم می زنند که تحقق این مهم مستلزم استفاده از امکانات آموزشی است .

برای رسیدن به عدالت آموزشی مهربانانی وارد عرصه شدند و با توجه به اینکه ساخت مدرسه کار آسانی نیست و موضوع مهم مشارکت است خیران با مشارکت هم دست به دست هم دادند تا بتوانند کار نیک ماندگار و جادوانه ای را به یادگار بگذارند.

مدرسه سازی خیر ماندگار بوده که از آن می توان به عنوان تجربه معنوی بسیار پربرکت نام برد که زمینه رشد و اعتلای فرزندان حتی در محروم ترین نقاط را رقم می زند.

در این گزارش به سراغ قربانعلی یوسفی مدیر مدرسه انقلاب اسلامی شهرستان آمل رفتیم که با استفاده از ظرفیت خیران و خانواده ها محترم دبستان انقلاب توانست مدرسه بسیار قدیمی 50 سال پیش را به مدرسه ای بسیار مدرن و جدید تبدیل کند که می توان گفت برای تحقق این مهم پازلی از مهربانی شکل رفت تا این اتفاق ماندگار رقم خورد.

  وی که سابقه تدریس 24 ساله را در کارنامه خود دارد و سه سال است که به عنوان مدیر انتخاب شده و از مرداد ماه امسال توانست با همراهی خیران و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درحال به روزرسانی/حضور سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از بازی با نساجی

درحال به روزرسانی/حضور سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از بازی با نساجی