مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 04:502021-03-16اقتصادي

بازرگانان از رویه فعلی صادرات ضربه خورده اند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: در حال حاضر رویه صادرات با مشکلات عدیده ای روبروست و بازرگانان از رویه فعلی ضربه های فراوانی خورده اند.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: در حال حاضر رویه صادرات با مشکلات عدیده ای روبروست و بازرگانان از رویه فعلی ضربه های فراوانی خورده اند.

محمدرضا صفا در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه استان هرمزگان از ظرفیت های متعددی در ابعاد مختلف نظیر کشاورزی، صنعت و معدن برخوردار است، تصریح کرد: استان ما در حال حاضر در بخش صادرات آبزیان در کشور حرف اول را می زند و رتبه یک کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: قوانین غیرکارشناسی و مختل کننده امور ضربات زیادی به بدنه تجاری کشور وارد ساخته است و در این بین صادرکنندگان محصولات کشاورزی و به دنبال آن کشاورزان ضررهای فراوانی را متحمل شده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هرمزگان در کشت گلخانه ای رتبه نخست را دارد و بهترین نوع نارنگی مربوط به این استان است، بهترین نوع خرما و محصولات خرمایی متعلق به استان هرمزگان است و در کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی طرفداران فراوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرگانان از رویه فعلی صادرات ضربه خورده اند

بازرگانان از رویه فعلی صادرات ضربه خورده اند