مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 01:402021-03-15بين الملل

بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره دیدار لاوروف و نمایندگان حزب الله


وزیر خارجه روسیه در جریان دیدار با اعضای هیئت «الوفاء للمقاومه» که نمایندگانی را حزب الله را هم شامل می شد، درباره آخرین تحولات سوریه و لبنان و به طور کل خاورمیانه گفتگو کرد.

- وزیر خارجه روسیه در جریان دیدار با اعضای هیئت الوفاء للمقاومه که نمایندگانی را حزب الله را هم شامل می شد، درباره آخرین تحولات سوریه و لبنان و به طور کل خاورمیانه گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه امروز از هیئت نمایندگان پارلمان لبنان که به ریاست محمد رعد به مسکو رفته بود، استقبال کرد.

براساس بیانیه وزارت خارجه روسیه، سرگی لاوروف وزیر خارجه این کشور در جریان دیدار با اعضای هیئت الوفاء للمقاومه که نمایندگانی را حزب الله را هم شامل می شد، درباره آخرین تحولات سوریه و لبنان و به طور کل خاورمیانه گفتگو و تبادل نظر کرده است.

لاوروف در جریان این دیدار با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی لبنان از خطر دخالت دولت های خارجی در مشکلات داخلی این کشور و حمایت کامل مسکو از حق حاکمیت لبنان خواستار حل و فصل چالش های سیاسی لبنان با مشارکت حداکثری طیف های سیاسی در مذاکرات و گفتگوهای ملی شد.

همچنین در خلال گفتگوهای انجام شده میان دو طرف، بر اهمیت تشکیل هرچه سریع تر دولت جدید به ریاست سعد حریری به منظور خارج نمودن بیروت از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره دیدار لاوروف و نمایندگان حزب الله

بیانیه وزارت خارجه روسیه درباره دیدار لاوروف و نمایندگان حزب الله