مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 23:302021-03-15سياسي

ایذه در آینده نزدیک با بحران مواجه می شود


شهردار ایذه ضمن عذرخواهی مردم، به دلیل نبود مکان برای تخلیه زباله از بحران شهرستان ایذه در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین اسدی شامگاه دوشنبه در خصوص پیرامون مسائل سایت دفن زباله در شهرستان ایذه شفاف سازی کرد و گفت: ابتدا بر خود وظیفه می دانم که از مردم و اهالی خونگرم منطقه نوترکی و راسفند و همچنین محله سرقنات در خصوص دفن غیر اصولی زباله در سال های گذشته پوزش بطلبم.

وی افزود: شهرداری یک نهاد اجرایی است و وظیفه آن جمع آوری و دفن اصولی زباله هاست و بنا بر قانون و ماده 12 پسماند، فرمانداری نیز متولی جانمایی سایت دفن زباله است که در این راستا با همراهی مجموعه شورا مکاتبات گسترده ای با فرمانداری شهر ایذه و استانداری خوزستان در این خصوص انجام شده است ولی متأسفانه تاکنون هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.

شهردار شهرستان ایذه اظهار کرد: از تاریخ 18 اسفندماه امسال دادستان این شهرستان دستور دادند تا دیگر زباله ها در منطقه سر کوره های سرقنات تخلیه نشوند؛ لذا با توجه به اینکه هنوز مکان و جانمایی جدید در اختیار شهرداری قرار نگرفته است، در آینده نزدیک شهرستان ایذه دچار بحران می شود.

اسدی گفت: شهرداری ایذه این توان را دارد که در صورت معرفی و جانمایی سایت زباله توسط فرمانداری بیش از 30 میلیارد تومان را در راستای دفن اصولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایذه در آینده نزدیک با بحران مواجه می شود

ایذه در آینده نزدیک با بحران مواجه می شود