مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 22:252021-03-15ورزشي

خط خوردن ولاسوف و چاکوتادزه پیش از اعزام به کشتی گزینشی المپیک


در حالیکه قرار بود رومن ولاسوف و داویت چاکوتادزه دو دارنده مدال طلای المپیک عازم رقابت های گزینشی المپیک در قاره اروپا شوند، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه در واپسین لحظات نام آن ها را خط زد.

- در حالیکه قرار بود رومن ولاسوف و داویت چاکوتادزه دو دارنده مدال طلای المپیک عازم رقابت های گزینشی المپیک در قاره اروپا شوند، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه در واپسین لحظات نام آن ها را خط زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه جهانی کشتی از تصمیم غیر منتظره روس ها در خط زدن نام دو قهرمان المپیک خود پیش از رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره اروپا خبر داد.

رومن ولاسوف دارنده 2 طلای المپیک و 2 طلای جهان پیش از این قرار بود به عنوان نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی روسیه در رقابت های گزینشی المپیک به میدان برود اما در آستانه اعزام به این رقابت ها نام وی خط خورد و الکساندر چهرکین دارنده مدال طلای جهان 2018 جانشین او شد.

پیش از این ولاسوف در فاصله 2 هفته مانده به رقابت های قهرمانی جهان 2018 نیز به دلیل مصدومیت زانو جای خود را به چهرکین داد و این کشتی گیر موفق شد در نخستین تجربه جهانی اش به مدال با ارزش طلای جهان در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی برسد.

با این اوصاف و در صورتیکه چهرکین موفق به کسب سهمیه المپیک شود باید وی را نیز به عنوان یکی از مدعیان پوشیدن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط خوردن ولاسوف و چاکوتادزه پیش از اعزام به کشتی گزینشی المپیک

خط خوردن ولاسوف و چاکوتادزه پیش از اعزام به کشتی گزینشی المپیک