مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 20:252021-03-15اقتصادي

30و احد تولیدی از بحران خارج شده و به چرخه تولید بازگشتند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اعلام این موضوع که در ابتدای سال 58 واحد تولیدی بحران زده در استان بوداعلام کرد: 30و احد تولیدی از ابتدای سال به چرخه تولید بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر قزوین منوچهر حبیبی در هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین اطهار کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین شاهین که دستگاه قضا در کنار تولید ایستاده است و خروجی عملکرد این کار گروه ها در دو موضوع تولید و اشتغال استان قابل ارزیابی است و ماحصل تصمیم گیری ها باید در دو زمینه اشتغال و تولید دیده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: سال 99 سال بسیار سختی برای تولید و اقتصاد بود؛ بالارفتن و کمبود ارز و تحریم که قصه درازی دارد، محدودیت صادرات و واردات به تولید فشار آورد ولی در کنار این اتفاقات این نشست ها اتفاق افتاد تا تولید و اقتصاد ما کمر خم نکند.

وی ادامه داد: امروز به خروجی ستاد اقتصاد مقاومتی استان نگاه می کنیم که در زمان آغاز فعالین تعداد واحدهای بحران دار 58 عدد بود و هم اکنون تعداد این واحدها 28 عدد شده است و نیز تعدیل نیروی انسانی در سال جاری نسبت به سال 98 کاهش داشته است.

حبیبی بیان کرد: در برخی شهرستان ها مثل تاکستان فرماندار و کارفرمایان شهر اذعان داشتند که کارگر ماهر کم داریم و به برای هر تعداد کارگر ماهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30و احد تولیدی از بحران خارج شده و به چرخه تولید بازگشتند

30و احد تولیدی از بحران خارج شده و به چرخه تولید بازگشتند