مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 20:202021-03-15سياسي

اجازه ندهیم کار صنایع وارد پیچ و خم ادارات و حوزه قضایی شود


تا جای ممکن باید مشکلات تولید و صنعت با تعامل و همفکری حل شود و نباید اجازه دهیم کار صنایع وارد پیچ و خم ادارات و حوزه قضایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام نور الله قدرتی در هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین که بعدازظهر دوشنبه در سالن جلسات دادگستری قزوین برگزار شد اظهار کرد: بار سنگین کار در ستاد اقتصاد مقاومتی روی دوش مدیران اجرایی و صنعت گران است.

رییس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به مصوبات ستاد تسهیل استان قزوین گفت: ستاد تسهیل استان تا امروز صدها مصوبه داشته که 73 آنها تا کنون اجرایی شده اند و همین امر بسیار امیدوار کننده است.

وی یادآور شد: در ادامه راه بسیج و بخش خصوصی به میدان آمده اند که پیام های زیادی برای ما دارد چرا که هر جا به بن بست خوردیم بسیج وارد میدان شده و تا امروز در حوزه های نظامی، علمی، فرهنگی و در حوزه اقتصاد در میدان بوده اند و انشاالله در سایر حوزه ها نیز ورای جناح ها برای مردم و ملت فعالیت داشته باشند.

قدرتی بیان کرد: دستگاه قضا تکمیل کننده کار ستاد تسهیل است و نقش آن در ستاد اقتصاد مقاومتی یک فعالیت نهایی است.

رییس کل دادگستری قزوین تصریح کرد: سرمایه های کشور اموال همه مردم است و وقتی کاری راحت حل می شود نباید بگذاریم در پیچ و خم های اداری و قضایی وارد شود که میلیاردها سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم کار صنایع وارد پیچ و خم ادارات و حوزه قضایی شود

اجازه ندهیم کار صنایع وارد پیچ و خم ادارات و حوزه قضایی شود