مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 18:402021-03-15حوادث

هتک حیثیت معلم قاینی در فضای مجازی


رییس پلیس فتای خراسان جنوبی از شناسایی فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به هتک حیثیت از طریق انتشار عکس نامتعارف در خصوص یکی از معلمان کرده بود، - خبر داد.

سرهنگ علی محمدپور، امروز دوشنبه 25 اسفند به رسانه های گروهی گفت: معلمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان قاین مراجعه و عنوان داشت فردی در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به فحاشی علیه وی کرده و همچنین عکس او را از کانال های تدریس برداشته وبر روی تصویر خلاف عفت قرار داده و عکس را برای وی ارسال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان قاین مالک حساب کاربری تلگرامی شناسایی و با وجود اینکه متهم به سن قانونی نریسیده بود، با هماهنگی مقام قضایی برای اخذ اظهارات به همراه پدرش به این پلیس احضار شد.

رییس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: وی در اظهارات خود عنوان کرد انتشار تصاویر غیر اخلاقی را به خاطر سخت گیری زیاد معلم برای امتحانات و کم دادن نمرات انجام دادم و هدف خاص دیگری نداشتم.

محمدپور خاطرنشان کرد: هتک حیثیت افراد در بستر فضای مجازی مانند پخش محتوایی از قبیل صدا و تصویر به صورت فیلم، عکس و متن چه با تغییر و چه بدون تغییر و با توجه به اینکه رضایت فردی نیز در کار نباشد موجبات ضرر و هتک حیثیت افراد را فراهم آورده و بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حیثیت معلم قاینی در فضای مجازی

هتک حیثیت معلم قاینی در فضای مجازی