مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 17:502021-03-15حوادث

برگزاری آیین خون صلح در هرسین/ قاتل پس از 5 سال بخشیده شد


مراسم خون صلح در رابطه با پرونده قتلی که سال 94 در هرسین رخ داده بود برگزار شد و یک محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

- برگزاری آیین "خون صلح" در هرسین/ قاتل پس از 5 سال بخشیده شد ایسنا/کرمانشاه مراسم خون صلح در رابطه با پرونده قتلی که سال 94 در هرسین رخ داده بود برگزار شد و یک محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.

پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، در این مراسم در تشریح جزییات این پرونده اظهار کرد: حدود شش سال پیش به واسطه اختلافی ناچیز و کم اهمیت، متاسفانه جوانی فوت می کند و عده ای مجروح می شوند و در پی اختلافات صورت گرفته تعدادی زیادی از خانه های مردم تخریب و تعداد زیادی از مردم به نقاط دیگر مهاجرت کردند و زیان های مادی و معنوی زیادی بر مردم وارد شد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد بودیم که با برگزار مراسم خون صلح این اختلافات کنار گذاشته شد، گفت: کرمانشاه ظرفیت بزرگی برای صلح و سازش دارد، چراکه استانی است که مردم در کمال آرامش زندگی می کنند و می توانند در صلح و سازش برای کل کشور الگو باشند، لذا می طلبد مردم پا جلو بگذارند و برای سازش تلاش کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز در قوه قضاییه صلح و سازش یکی از مباحثی است که ریاست دستگاه قضا به آن توجه دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین خون صلح در هرسین/ قاتل پس از 5 سال بخشیده شد

برگزاری آیین خون صلح در هرسین/ قاتل پس از 5 سال بخشیده شد