مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-15سياسي

ولایتی پیام احوال پرسی رهبر معظم انقلاب اسلامی از بشار اسد را ابلاغ کرد


علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در دیدار دکتر شفیق دیوب سفیر جدید سوریه در ایران، پیام احوال پرسی و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری برای رییس جمهور سوریه را به وی ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی در این دیدار، با بیان اینکه رییس جمهور سوریه رهبری قوی و شجاع است که با استقامت در مقابل همه حملات، دشمنی ها و توطئه ها، طی 8 سال جنگ نابرابر تحمیل شده توسط جنایتکاران بین المللی و منطقه ای، نقش بسیار ارزشمند و مهمی در حفظ استقلال کشور سوریه ایفا کرده است، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری، دکتر بشار اسد شخصیتی ممتاز و یکی از رهبران بزرگ و قابل ستایش در کشور خویش و در سطح منطقه و جبهه مقاومت می باشد؛ لذا اینجانب را مکلف فرمودند که پیام احوالپرسی معظم له را - از طریق شما - به ایشان منتقل نمایم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل سوریه را یکی از ستون های محور مقاومت خواند و گفت: همکاری های دو دولت و ملت بزرگ ایران و سوریه رو به رشد و راهبردی است.

ولایتی همچنین آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای اعزام گروه پزشکی متخصص و دارای تجارب بسیار ارزنده در سطح جهانی، جهت عیادت از رییس جمهور محترم سوریه به دمشق را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی پیام احوال پرسی رهبر معظم انقلاب اسلامی از بشار اسد را ابلاغ کرد

ولایتی پیام احوال پرسی رهبر معظم انقلاب اسلامی از بشار اسد را ابلاغ کرد