مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 14:402021-03-15بين الملل

محکومیت رفتار پلیس انگلیس با معترضان به ناتوانی در تأمین امنیت زنان


رهبر حزب کارگر انگلیس امروز رفتار خشن نیروهای پلیس لندن با معترضان به ناتوانی در تأمین امنیت زنان در این کشور را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه ایندیپندنت، کر استارمر رهبر حزب کارگر انگلیس امروز دوشنبه رفتار خشن نیروهای پلیس با معترضان به ناتوانی در تأمین امنیت زنان در این کشور را محکوم کرد.

رهبر حزب کارگر انگلیس در این خصوص گفت: صحنه هایی که شنبه شب شاهد آن بودیم، عمیقاً ناراحت کننده بودند و فکر می کنم پاسخی اشتباه به زنان بسیار زیادی بود که در کنار یکدیگر جمع شده بودند تا به دلیل آنچه برای سارا ایوارد (Sarah Everard) روی داد، سوگواری کنند.

وی در این باره افزود: همچنین آن ها برای اشاره به نکته مهم تری درباره آزار، خشونت و تجاوزی هر روزه که در خیابان های کشور علیه آن ها رخ می دهد جمع شده بودند.

پاسخی که به آن ها داده شد، اشتباه بود.

این در حالیست که یک مامور پلیس انگلیس که به ربودن و قتل زنی جوان در لندن متهم شده است، شنبه هفته جاری برای آغاز مراحل دادرسی و محاکمه در دادگاه حاضر شد.

وِین کوزنس 48 ساله متهم است که سارا ایوارد (Sarah Everard)، زنی 33 ساله از ساکنین شهر لندن را هنگام بازگشت به خانه ربوده و به قتل رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت رفتار پلیس انگلیس با معترضان به ناتوانی در تأمین امنیت زنان

محکومیت رفتار پلیس انگلیس با معترضان به ناتوانی در تأمین امنیت زنان