مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-15سياسي

اتحاد رزمندگان در جبهه های مقاومت بر اساس محبت الهی شکل گرفته است


تجمع رزمندگان و شرکت در رزمایش الهی در جبهه های ایران ، عراق، سوریه و یمن بر اساس محبت، معرفت، عقل و منطق شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در همایش شهدای مقاومت که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: محبت اهل بیت(ع) عقل و احساس انسان را جهت دهی می کند چراکه نه عقل به تنهایی و نه عاطفه به تنهایی می تواند درست عمل کند اما اگر این دو باهم جمع شوند کارهای عاقلانه و بااحساس درست شکل می گیرد.

وی اضافه کرد: محبت اهل بیت(ع) راه گشا است و انسان را به مسیر خداپسندانه هدایت می کند و عقل و عاطفه شهدا باهم گره خورده و بر اساس محبت خداوند و اهل بیت(ع) در جبهه های جنگ حاضرشده اند.

تولیت حرم بانوی کرامت تأکید کرد: تجمع رزمندگان و شرکت در رزمایش الهی در جبهه های ایران ، عراق، بر اساس محبت، معرفت، عقل و منطق شکل گرفته است.

وی یادآور شد: شعبان، ماه میلاد امام حسین(ع)، میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) و امام زمان(عج) است و از این ماه به عنوان ماه رسول الله نام برده می شود.

وی افزود: همان طور که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بر اساس محبت به اهل بیت(ع) در جبهه ها شرکت کردند امروز نیز در جبهه های عراق، سوریه و یمن در راستای تحقق رضایت خداوند و محبت اهل بیت(ع) حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد رزمندگان در جبهه های مقاومت بر اساس محبت الهی شکل گرفته است

اتحاد رزمندگان در جبهه های مقاومت بر اساس محبت الهی شکل گرفته است