مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-15اقتصادي

چرا ماشین لباسشویی کمبو بهترین انتخاب برای دوران کنونی است؟


ماشین های لباسشویی کُمبو (combo)، نسل و سری جدید لباسشویی های ساخت شرکت سامسونگ است که قابلیت ها و فناوری های جدیدی را به دنیای لوازم خانگی آورده است.

- چرا ماشین لباسشویی "کمبو" بهترین انتخاب برای دوران کنونی است؟ ماشین های لباسشویی کُمبو (combo)، نسل و سری جدید لباسشویی های ساخت شرکت سامسونگ است که قابلیت ها و فناوری های جدیدی را به دنیای لوازم خانگی آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سامسونگ، شرایط جدیدی که بعد از شیوع کرونا به وجود آمده تمامی عادت های قبلی را تغییر داده و وضعیت جدیدی را رقم زده است.

یکی از این عادت ها چگونگی و میزان شستن لباس هاست، در یک سال اخیر تعداد دفعاتی که در طول هفته لباس ها را درون دیگ ماشین لباسشویی می اندازیم و آن را روشن می کنیم، بیشتر شده و حساسیت های بیشتری در زمینه تمیز و ضدعفونی شدن لباس ها، پیدا کرده ایم.

در این شرایط جدید بیش از هر چیز به لباسشویی نیاز داریم که بتواند پاسخگوی کارهای روزمره ما باشد و علاوه بر این لباس ها را در زمانی کوتاه و با نهایت دقت و تمیزی شسته و در آماده ترین حالت تحویل دهد.

لباسشویی های سری کمبو سامسونگ از قابلیت هایی برخودار است که آنها را به یکی از بهترین گزینه ها برای دوران جدید و نیازهای تازه تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ماشین لباسشویی کمبو بهترین انتخاب برای دوران کنونی است؟

چرا ماشین لباسشویی کمبو بهترین انتخاب برای دوران کنونی است؟