مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-15اجتماعي

تمامی اماکن تاریخی و گردشگری کاشان در نوروز 1400 تعطیل است


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: تمامی اماکن تاریخی و گردشگری کاشان در ایام نوروز 1400 تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگرفته شده است، ابراز داشت: به این منظور از چهارشنبه 26 اسفند 99 تا شنبه 14 فروردین 1400 مراکز گردشگری کاشان به هیچ عنوان پذیرای گردشگران و مسافرین نوروزی نخواهند بود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان با اشاره به اینکه کاشان یکی از شهرهای گردشگرپذیر کاشان است، تصریح کرد: در بازه تاریخی ذکر شده پذیرش و اقامت هر مسافر و یا گردشگر در کمپ ها، پارک ها، مامورسراهای ادارات و مدارس نیز ممنوع است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سفر هفته اخیر وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به کاشان 160 فرصت شغلی جدید با افتتاح چند مرکز اقامتی ایجاد شد، بیان داشت: این پروژه ها شامل دو اقامتگاه سنتی و یک هتل سه ستاره بود بدین ترتیب در مجموع 58 اتاق به مراکز اقامتگاهی گردشگری کاشان اضافه شد که در ایام پساکرونا مورد استفاده خواهد بود.

سرمدیان با بیان اینکه کاشان بیش از یک هزار و 700 اثر تاریخی و فرهنگی و طبیعی برای جذب گردشگر دارد، افزود: ظرفیت اقامتی گردشگری کاشان شامل 30 اقامتگاه سنتی، هفت هتل و چهار هتل آپارتمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی اماکن تاریخی و گردشگری کاشان در نوروز 1400 تعطیل است

تمامی اماکن تاریخی و گردشگری کاشان در نوروز 1400 تعطیل است