مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-15پزشكي

واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا در کردستان آغاز شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 256 نفر از سالمندان و پرسنل شاغل در مراکز اقامتی نگهداری سالمندان استان واکسن کرونا دریافت کردند.

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 256 نفر از سالمندان و پرسنل شاغل در مراکز اقامتی نگهداری سالمندان استان واکسن کرونا دریافت کردند.

آرزو فلاحی در حاشیه این مراسم بیان کرد: سالمندان هم در سند ملی واکسیناسیون کشوری در کنار پرسنل بهداشتی و درمانی که در خط اول مبارزه با کرونا هستند در اولویت دریافت واکسیناسیون قرار دارند.

وی از اختصاص 2 هزار و 749 دز واکسن کرونا در مرحله سوم از طرح ملی واکسیناسیون علیه کرونا به استان خبر داد و گفت: از این مقدار سالمندان و شاغلین فعال در مراکز اقامتی سالمندان در سه مرکز سنندج و سقز، کادر بهداشتی و درمان و بیماران خاص تحت پوشش قرار می گیرند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت آماده سازی امکانات محیطی و فضای لازم برای واکسیناسیون سالمندان مهیا شده است تصریح کرد: در فاز اول حدود 256 نفر از سالمندان و پرسنل شاغل در مراکز نگهداری سقز و سنندج ( 167 سالمند و 89 نفر پرسنل) که زیر پوشش بهزیستی در سه مرکز اقامتی نگهداری می شوند، واکسنشان را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا در کردستان آغاز شد

واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا در کردستان آغاز شد