مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-15ورزشي

برگزاری 4 رویداد جدید کارآفرینی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه در سمنان


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری 4 رویداد جدید کارآفرینی در هفته جاری ویژه جوانان علاقه مند به کارآفرینی در حوزه های مختلف خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری 4 رویداد جدید کارآفرینی در هفته جاری ویژه جوانان علاقه مند به کارآفرینی در حوزه های مختلف خبر داد.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا گفت: مجموعه رویدادهای کارآفرینی شامل صندلی تجربه، رویداد دیدار، کارگاه آموزشی و.

ویژه جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی و به همت مرکز نوآوری و شتابدهی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان و همکاری معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار می شود.

وی افزود: در هفته جاری 4 رویداد شامل یک کارگاه آموزشی فن بیان و مهارت های ارتباطی، دو رویداد صندلی تجربه با عنوان آشنایی با مشاغل خانگی در حوزه چرم دوزی، و کارآفرینی در حوزه بیمه و همچنین یک رویداد دیدار با عنوان بازدید از شرکت آنتی ویروس شید افزار، کارآفرین موفق در حوزه نرم افزارهای کاربردی مبتنی بر تلفن همراه برگزار شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در هفته گذشته نیز دو رویداد از سلسله رویدادهای کارآفرینی در حوزه طراحی نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه و کارآفرینی در حوزه تجارت الکترونیک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4 رویداد جدید کارآفرینی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه در سمنان

برگزاری 4 رویداد جدید کارآفرینی با هدف شتابدهی به کسب و کارهای فناورانه در سمنان