مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-15سياسي

احداث ایست بازرسی در آزادراه خرم زال/ تصادفات در لرستان 40 درصد کاهش یافت


فرمانده انتظامی لرستان در نشئت خبری با اصحاب رسانه از کاهش 40 درصدی میزان تصادفات در این استان خبر داد و گفت: با مصوبه شورای امنیت مجوز احداث ایست بازرسی در آزادراه خرم زال صادر شده است و در آینده احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار حاجی محمد مهدیان نسب شعار نوروزی امسال پلیس را امنیت و سلامت، نشاط بهاری عنوان کرد و گفت: قرارگاه امام علی برای انجام عملیات نوروزی امروز با برگزاری صبحگاه مشترک بین نیروهای انتظامی و امداد رسان کار خود را آغاز کرد و از 28 اسفند به مدت 15 روز در دو شیفت کاری 4 هزار و 535 نفر از پرسنل نیروی انتظامی در لرستان در آن مشارکت دارند.

  وی افزود: 776 پلیس افتخاری در طرح نوروزی ما را همراهی می کنند همچنین در پارک ها و اماکن خاص نیز یگان های ویژه مستقر خواهند شد که بر این اساس 21 پایگاه در استان فعالیت می کنند.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته 4 هزار و 372 سهمیه جذب در نیروی انتظامی برای جوانان لرستانی گرفتیم.

  وی در ادامه عنوان کرد: مجوز احداث ایستگاه بازرسی در آزادراه خرم زال گرفته شده و با همکاری منابع طبیعی ساختمان ایست بازرسی در محلی مناسب احداث می شود.

مهدیان نسب در ادامه با بیان اینکه میزان تصادفات در لرستان طی یک سال اخیر 40 درصد کاهش داشته است، افزود: مجموع تصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث ایست بازرسی در آزادراه خرم زال/ تصادفات در لرستان 40 درصد کاهش یافت

احداث ایست بازرسی در آزادراه خرم زال/ تصادفات در لرستان 40 درصد کاهش یافت