مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-15حوادث

103 هکتار از اراضی سمنان امسال طعمه آتش شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: امسال، 33 فقره آتش سوزی به مساحت 103 هکتار در این استان اطفای حریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی حقیقی صبح امروز در دیدار با رییس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: 130 فقره قلع و قمع و رفع تصرف به مساحت بیش از 277 هکتار از اراضی ملی استان سمنان با تلاش یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و همکاری دادگستری و در طول شبانه روز در این خصوص به عمل آمده و دستگیری و کشفیات خوبی را در 10 ماه با همکاری نیروی انتظامی و قضات داشته ایم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: در 10 ماهه امسال، 33 فقره به مساحت 103 هکتار اطفای حریق توسط همکاران یگان حفاظت انجام شده است.

مرادی حقیقی گفت: در این بازه زمانی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد وقوع آتش سوزی ها در استان افزایش داشته است؛ امسال خوشبختانه استان سمنان از نظر وسعت حریق با کاهش 30 درصدی مواجه بود.

او تأکید کرد: حضور به موقع تیم واکنش سریع، قرقبانان، عوامل اطفای حریق، گشت های یگان حفاظت و همچنین همکاری اهالی محل، همیاران طبیعت از دلایل اصلی کاهش آمار وسعت آتش سوزی است.

انتهای پیام/74001/م/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

103 هکتار از اراضی سمنان امسال طعمه آتش شد

103 هکتار از اراضی سمنان امسال طعمه آتش شد