مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-15اقتصادي

فشار مرغداران برای گرانی مرغ


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: با ورود وزارت جهاد کشاورزی امروز 1000 تن مرغ وارد بازار تهران شد و در تلاش هستیم عرضه بالا تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران درباره قیمت مرغ اظهار کرد: با کار ارزشمند وزارت جهادکشاورزی استان های شمالی که اجازه خروج مرغ زنده را نمی دادند از ستاد وزارت خانه در این استان ها مدیرکل مستقر که سبب شد امروز 1000 تن مرغ وارد بازار تهران شود.

وی در ادامه گفت: برنامه ریزی شده است که برای کنترل قیمت مرغ روزانه 1000 تن مرغ وارد بازار شود و اگر بتوانیم یک هفته عرضه بالا داشته باشیم مشکل مرغ برطرف می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در خصوص علت گرانی مرغ افزود: در کنار تخلفات خرده فروش ها روز گذشته به علت بسته شدن جاده فیروزکوه تا ظهر هیچ مرغی وارد تهران نشد و یکی از دلایل گرانی مرغ شد.

عسگری بیان کرد: آن بخشی که در فروشگاه های زنجیره ای و میادین توزیع می شود کاملاً کنترل شده است و در 253 نقطه مشخص شده در میادین، مرغ با قیمت مصوب توزیع می شود لذا مردم می توانند از میادین مرغ خریداری کنند.

وی بیان کرد: ریشه اصلی این مشکل در عدم پذیرش قیمت مصوب تنظیم بازار کشور توسط اتحادیه و صنف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار مرغداران برای گرانی مرغ

فشار مرغداران برای گرانی مرغ