مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-15سياسي

رونمایی از دو کتاب جدید موسوی مطلق/ 70 تعلیقه بر آداب الصلاه علامه مجلسی


آیین رونمایی از دو اثر جدید حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق استاد اخلاق و سخنران مذهبی با عناوین «احکام و آداب الصلاه مرحوم علامه مجلسی» و «فقه مقارن» در قم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، آیین رونمایی از دو اثر جدید حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق مجلس خبرگان رهبری در این مراسم اظهارداشت: در ماه مبارک شعبان در پرتو ادعیه و زیارات این ماه بهره برداری لازم را داشته باشید.

وی احیای کتاب احکام و آداب الصلاه مرحوم علامه مجلسی با حواشی و تعلیقات توسط حجت الاسلام موسوی مطلق را کاری ارزشمند در جهت احیای این کتاب  خواند و تصریح کرد: آنچه از کتاب فقه مقارن دیدم بسیار جالب و قابل استفاده بود و برای علاقمندان به مباحث فقهی شیعه وسنی مفید خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی مطلق در این نشست در خصوص معرفی این دو اثر اظهار داشت: کتاب آداب الصلاه مرحوم علامه مجلسی در واقع فتاوای علامه مجلسی پیرامون نماز است و به موضوع اسرار و آداب مدنظر نپرداخته اما در موضوع احکام واجب و مستحب نماز اثر ارزشمندی است.

این کتاب سابق بر این با حواشی و تعلیقات مرحوم آیت الله شیخ نصرالله خلخالی که جامع معقول و منقول بود با بیش از 50 تعلیقه در قطع جیبی به چاپ رسیده بود اما در چاپ جدید ما قریب به 70 حاشیه، تعلیقه و پاورقی به شکلی زیبا بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو کتاب جدید موسوی مطلق/ 70 تعلیقه بر آداب الصلاه علامه مجلسی

رونمایی از دو کتاب جدید موسوی مطلق/ 70 تعلیقه بر آداب الصلاه علامه مجلسی