مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-15اقتصادي

اصناف متخلف از پروتکل های کرونا تا پایان تعطیلات نوروز پلمپ می مانند


در جهت حفظ سلامت جامعه، اماکن و اصنافی که بدلیل عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی تعطیل شوند تا پایان تعطیلات نوروز 1400 بازگشایی نخواهند شد* - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عزیزاله کناری در نشست ستاد مدیریت میل باطنی مجبور به تعطیلی بازار و اماکن عمومی نشویم.

فرماندار بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش بر کاهش تجمعات در بازار ها و مراکز خرید تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به شیب صعودی و تند شیوع بیماری، ممنوعیت تردد شبانه و نصب چادر در بوستانها و سواحل همچنان ادامه داشته و شهروندان محترم بایستی خریدهای خود را به قبل از ظهر و ساعات خلوت بازار موکول نموده و از تجمع خودداری نمایند.

    وی همچنین اعلام کرد: اماکن و واحدهای صنفی که بدلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی تعطیل شوند تا پایان تعطیلات نوروز به هیچ عنوان اجازه فعالیت نداشته و بازگشایی نخواهند شد.

  کناری خاطر نشان ساخت: اولویت اول ما امنیت و سلامت جامعه است و تمامی دستگاهها و واحدهای صنفی و آحاد مردم باید به این مهم توجه نموده و در حفظ آن تلاش و همکاری نمایند.

وی در پایان با اشاره به بازدید روز جمعه خود از سواحل، بنادر و مساجد اظهار کرد: جا دارد از مردم شریف شهرستان بندرعباس خصوصا امام جماعت محترم اهل سنت در مسجد شهرک توحید بخاطر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نماز جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف متخلف از پروتکل های کرونا تا پایان تعطیلات نوروز پلمپ می مانند

اصناف متخلف از پروتکل های کرونا تا پایان تعطیلات نوروز پلمپ می مانند