مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 23:002021-03-14سياسي

بدترین نتیجه انتخاباتی حزب «آنگلا مرکل» از زمان جنگ جهانی دوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نتایج مقدماتی برگزاری انتخابات ایالتی در دو ایالت آلمان نشان می دهد که حزب دموکرات مسیحی به رهبری آنگلا مرکل بدترین نتایج خود را از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون کسب خواهد کرد.

- بدترین نتیجه انتخاباتی حزب آنگلا مرکل از زمان جنگ جهانی دوم نتایج اولیه شمارش آرا در انتخابات ایالتی در دو ایالت آلمان نشان می دهد که حزب دموکرات مسیحی به رهبری آنگلا مرکل بدترین نتایج خود را از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نتایج مقدماتی برگزاری انتخابات ایالتی در دو ایالت آلمان نشان می دهد که حزب دموکرات مسیحی به رهبری آنگلا مرکل بدترین نتایج خود را از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون کسب خواهد کرد.

براساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، نارضایتی مردم از مدیریت پاندمی کرونا و روند آهسته واکسیناسیون در آلمان در ریزش آرای حزب مرکل نقش زیادی داشته است.

با کناره گیری آنگلا مرکل از انتخابات عمومی که در ماه سپتامبر برگزار میشود، براساس اعلام نتایج اولیه، میزان حمایت از حزب دموکرات مسیحی در ایالت بادن وورتمبرگ با 3.

7 درصد کاهش نسبت به آخرین انتخابات در سال 2016 به 23.

3 درصد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدترین نتیجه انتخاباتی حزب «آنگلا مرکل» از زمان جنگ جهانی دوم

بدترین نتیجه انتخاباتی حزب «آنگلا مرکل» از زمان جنگ جهانی دوم